Lees hier de Premier League ervaringen

Een wedstrijd in Engeland staat garant voor sensatie, sfeer en spektakel. Door de fanatieke aanhang van de clubs is een wedstrijd in de Premier League echt een bezoek waard. Combineer een wedstrijdbezoek in Londen, Manchester of Liverpool met een citytrip. Bekijk hieronder de ervaringen van eerdere voetbalfanaten die reeds een wedstrijd in de Premier League hebben bezocht. Boek hier uw reis naar de Premier League of neem contact met ons op om samen te kijken naar de mogelijkheden voor een wedstrijdbezoek in Engeland.

Chelsea 0 - 0 Everton
11 november 2018

Beste mensen,

Hierbij mijn reactie naar aanleiding van de door jullie verzorgde voetbaltrip naar Londen en bezoek aan de wedstrijd Chelsea – Everton op 11 en 12 november jongstleden.

Laat ik beginnen om te zeggen dat het een geweldige ervaring was. Niet alleen vanwege jullie prima service, het geweldige arrangement en de goede support. Maar ook omdat het een memorabel weekend was. Wat o.a. te maken had met het feit dat heel Londen/Engeland bezig was met de herdenking van het einde van de 1e Wereldoorlog (of The Great War zoals ze het daar noemen). Dat was overal in de stad te merken en ook in het stadion werd er veel aandacht aan besteed.

Het begon zondag de 11e al vroeg op Schiphol maar door de goede voorbereiding van jullie kant waren we, mijn reisgenoot en zwager/vriend Jan en ik, al snel langs de douane. De Vlucht met Easyjet verliep prima en zo waren we ca 11 u in hartje Londen. Na een bezoek aan Buckingham Palace, waar alles ook in het teken stond van de ‘Oorlogsherdenking’ gingen we richting het Millennium & Copthorne Hotel, dat direct naast Stamford Bridge (stadion Chelsea) is gelegen. We konden gelijk inchecken en onze bagage achterlaten in de uitstekende kamer en vervolgens konden we aanschuiven bij de warme lunch (onderdeel van het arrangement). Om 14 u zetten koers naar onze ingang van het stadion, luttele minuten lopen vanaf de ingang van het hotel.

Onze plekken op West Stand Lower Block 2 waren echt perfect. De wedstrijd zelf kende 2 gezichten, de 1e helft was heel matig maar de 2e helft enerverender. Uiteindelijk bleef het 0-0, maar we hebben ons prima vermaakt. Wat ons vooral opviel wat het feit dat de Chelsea supporters super positief waren over hun team. Er waren geen kritische geluiden te horen, zelfs niet als passes niet aankwamen of spelers de fout in gingen. Het was een brok trots wat je om je heen voelde. Na de wedstrijd werden we (eveneens onderdeel van het arrangement) verwacht bij een borrel in het hotel. De sfeer was prima en er ontstonden leuke gesprekken met gasten uit diverse landen. Het was top.

De volgende dag hebben we er nog een toeristisch dagje van gemaakt want wij hadden gekozen voor een terugvlucht in de avond. Zoals gezegd was er overal aandacht voor het einde van WO1 en zo had men bij Winchester Cathedral velden aangelegd met kleine kruisen waarop de namen van alle gesneuvelde soldaten te zien waren. Dat was echt heel indrukwekkend.

We hebben ons verder uitstekend vermaakt en waren tijdig op het vliegveld voor de terugtocht. Helaas had onze vlucht als gevolg van hevige stormwinden ruim 2 uur vertraging. Dat was een kleine smet op het fraaie weekend. Maar we zullen het ons herinneren als een zeer indrukwekkend reisje.

Als ik/we cijfers zou moeten geven voor deze voetbalreis is het volgende belangrijk:

1. Organisatie door VI Travel                                          9
  2. Documentatie / info                                                      9
  3. Arrangement / faciliteiten Locatie hotel                    9
  4. Hotelkamer                                                                    8
  5. Plek in het stadion                                                        8

Voor deze trip als geheel is het cijfer 9 absoluut op zijn plaats.

Ontzettend bedankt voor jullie service en moeite. Met dank aan de BC van de VV Smitshoek en de sponsoring van VI Travel voor een geweldige voetbalreis.

Met vriendelijke groet,

Ad

Manchester City  6 - 0 Shaktar
7 november 2018

Vorige week ben ik met mijn dochter naar Manchester City - Shaktar geweest. We hadden mooie zitplaatsen in het stadion en we hebben 6 mooie doeldunten gezien van Manchester City, wat kunnen zij toch makkelijk voetballen en scoren. Omdat we vlogen over Liverpool hebben we in 2 dagen tijd naast de stad Manchester ook nog een bezoek gebracht aan de stad Liverpool. Dat was een erg leuke combinatie.

Met vriendelijke groet,

Jan

Chelsea 2 - 2 Manchester United
20 oktober 2018

Hoi, een fantastische ervaring. Wij hebben genoten. De sfeer in Engeland is heel mooi. Ik wil jullie en de voetbalclub RCL bedanken voor de cadeaubon van VI-Travel.

Groet,

Marcel

Tottenham Hotspur 1-0 AFC Bournemouth

14 oktober 2017

Wij zijn met 5 personen naar de wedstrijd Tottenham Hotspur - Bournemouth geweest. We hadden gekozen voor de uitbreidingsoptie, waarbij we vooraf toegang hadden tot de Three Lions Club op Wembley, waar we een ‘food’-bon kregen (voor een stevige hamburger met frietjes) en in de rust gratis drank. De Club is een deftige aangelegenheid, waar je niet de gewone fans ontmoet, maar de mensen die van een voetbalwedstrijd een speciaal uitje maken. Heel leuk om eens mee te maken!

De reis van VI Travel was perfect georganiseerd. Reisinfo op tijd aanwezig, goed hotel, uitstekende plaatsen in het stadion (comfortabele zitplaatsen met veel ruimte). Dat beide ploegen er weinig van bakten, tja, daar kan VI Travel weinig aan veranderen. De reis was uitstekend georganiseerd, voor herhaling vatbaar. .

Dubbelprogramma West Ham United 1-0 Swansea City en Arsenal 2-0 Brighton & Hove Albion
30 september & 1 oktober 2017

Kees

Naar Londen voor een dubbelprogramma. Zaterdag West Ham United tegen Swansea (met o.a.Wilfried Bony en Leroy Fer). Eerst een biertje met de mensen van "Claret and Blue". Wedstrijd beslist in de laatste minuut 1-0. Een dag later naar Arsenal tegen Brighton (met Davy Propper) in het Emirates. Een supporter van THE Arsenal komt in zijn Rolls Royce. Wedstrijd eindigt in thuisoverwinning voor Arsenal 2-0. In de avond naar theater op West End in wereldstad Londen. Daarna nog een dag naar Hyde Park en Kensington Park met nog een bezoekje aan Harrod's. Prima weekend met topsport en top organisatie van VI- Travel.

Dubbelprogramma Chelsea 4-3 Watford & Arsenal 2-0 Sunderland
15&16 mei 2017

Floris & Hugo

Bij deze willen wij Vi Travel bedanken voor het regelen van een fantastische voetbalreis naar Londen. We hebben de wedstrijden Chelsea - Watford (4-3) en Arsenal - Sunderland (2-0) bezocht en hebben het enorm naar ons zin gehad. De sfeer in de stadions was geweldig en de plekken die waren geregeld waren erg luxe. We zijn zeker van plan om in de toekomst nog eens een wedstrijd in het buitenland te bezoeken!

Crystal Palace 0 - 2 Burnley
29 april 2017

Onze week in Londen was helemaal top. Ook de wedstrijd bij Crystal Palace was een hoogtepunt. We zaten dicht bij de uit-supporters in de buurt, maar men gaat in UK toch anders met elkaar om. De sfeer was en bleef fantastisch. Ook al ging Burnley ging er met de punten van door.

Wij waren wel nog blij met de 0-1 omdat we bij een wedkantoor op 2-1 gegokt hadden...
Ook na de wedstrijd lopen de supporters makkelijk door elkaar heen.
Nogmaals dank.

Arsenal 1-0 Leicester City
26 april 2017

Max en Jan-Hein

Het was een geweldig geregelde reis tegen een goede prijs. Zelf regelen was denk ik nog duurder geweest, en hierbij zat er alles op en aan. Eerst kregen we een email met informatie over de stad London en hoe we van het vliegveld naar stad moesten. Eenmaal in de stad zijn we meteen naar een prima hotel gegaan, waar alles keurig klaar lag. De plaatsen waren fantastisch en we kregen er nog korting op de fanstore en een stadion tour bij. Alles was top geregeld en mijn complimenten!!.

West Ham United 1- 0 Hull City
17 december 2016

Bas Nossent

Bezoek gebracht aan West Ham United – Hull City. Kaartjes mooi afgeleverd in hotel. Goed geregeld VI-travel!! Wauw wat een stadion en een sfeer. Tevens kerstsfeer meegepikt in London. Top weekend.

Everton 2-1 Arsenal
13 december 2016

Arjan Hooiveld

Het was zeker een mooie reis. Mooi om een wedstrijd in de Premier League te hebben gezien. Ook mooi om Liverpool bezocht te hebben. Al is 2 dagen voor Liverpool inderdaad ruim voldoende.

/     Manchester City

Manchester City 4-1 Tottenham Hotspur
18 oktober 2014

Han, Michiel en Joost

Van 15 okt. t/m 19 okt. was ik met mijn twee zonen (12jr. en 17jr.) in Manchester. Het reisdoel was het meemaken van een Premier League wedstrijd. In verband met het feit dat we Londen al twee keer bezocht hebben, kozen we voor de stad Manchester. Naast de wedstrijd Manchester City - Tottenham Hotspur (4-1) hebben wij de stadions van Liverpool, Everton en Manchester United bezocht.

Ik wil de mensen van VI-Travel bedanken voor deze fijne trip. Alles was super geregeld en op een zeer vriendelijke manier. Zelfs in Manchester werd ik nog gebeld of alles in orde was! De plaatsen voor de wedstrijd waren zeker beter dan ik verwacht had. Geheel onverwacht hadden wij een upgrade met luxe zitplaatsen op de lange zijde! Nogmaals: Super!!!

Tottenham Hotspur 1-0 Everton
9 februari 2014

Jeroen van Ratingen

Ons weekend Londen stond bol van voetbal. Op zaterdag hebben we de stadions van Queens Park Rangers, Fulham en Chelsea bezocht. Zondag voor de wedstrijd nog even naar Arsenal gegaan. Ook het legendarische oude stadion Highbury aanschouwd. Toen snel door met de metro en trein naar White Hart Lane. Als je de trein uitstapt waan je je in een andere tijd. Voor ons was dit het echte Londen, weg van de glitter en glamour en beland in een arbeiderswijk. Na een paar minuten lopen vind je dan ineens het stadion tussen de huizen, zoals dat gebruikelijk is in Engeland, geweldig om de voetbalsfeer te proeven waar we voor kwamen. Onze kaarten opgepikt en de spelersbus van Everton opgewacht.

De 1-0 zou de enige treffer van de wedstrijd zijn. Toch mooi dat we nog een goal hadden meegekregen en de sensatie van het publiek konden beleven bij de treffer. Na de wedstrijd met alle fans gebroederlijk richting het treinstation gelopen en kwam het besef dat onze voetbaltrip erop zat. Een ding was zeker, dit was voor herhaling vatbaar en de ervaring en indrukken zullen ons nog lang heugen!

Bij deze willen we VI-Travel bedanken voor de goede organisatie en uitstekende service waar nodig. Bij een volgende trip weten we waar we moeten zijn!

Liverpool 2-2 Aston Villa
18 januari 2014

Ewout en Rick Wakker

Zaterdag 18 januari zijn wij naar Liverpool - Aston Villa (2 - 2) geweest. We zaten aan de lange zijde, vlakbij de bekende tribune (The Kop) van Liverpool die achter één van de doelen staat. We zaten op rij 33, vrij hoog dachten we. Dat viel dik mee, we hadden een geweldig overzicht.  Wij raden iedere voetballiefhebber aan om ooit een keer Anfield Road te bezoeken, een prachtig nostalgisch stadion, midden in een woonwijk. Dit stadion ademt voetbal! Ook ons hotel (Heywood House Hotel), dat midden in het centrum van Liverpool is een aanrader. Centraal gelegen en in een relatief rustige straat.

Manchester United - Liverpool
Tom en Geoffrey, Poortugaal

Samen met mijn zoon ben ik een weekend naar Manchester geweest. Mijn zoon is een groot fan van Manchester United, voor hem was deze reis echt een droom die uitkwam. We hadden genoten van het uitstekende hotel midden in het centrum van Manchester, maar het hoogtepunt van de reis was uiteraard de kraker Manchester United vs Liverpool. We hebben dankzij VI Travel een geweldige reis gehad!

Chelsea - Queens Park Rangers
Jochum en Johan

Gisteren ben ik met mijn zoon weer thuis gekomen van een weekendje Londen en zijn we naar Chelsea-Queens Park Rangers geweest. De wedstrijd was een super-belevenis! Mooie plek in het stadion. De kaarten ophalen, de informatie die jullie er bij gedaan hebben was heel duidelijk en compleet. Verder een prima hotel. Enige nadeel is dat je na zo'n belevenis op Stamford Bridge, straks weer gewoon in de Euroborg zit.

Manchester United - Liverpool

De voorpret begon bij het pakket dat je had gestuurd. Hartstikke goed verzorgd, daar was-ie erg blij me. Heeft het van voren naar achter gelezen.

De lunch in het stadion was super en super gezellig (nieuwe vrienden gemaakt). De plekken waren fabuleus, goed overzicht op het veld. Mooiere hospitality plekken kan je je niet wensen.

De kaarten gaven ook nog toegang tot het museum en bij navraag naar de Europacup 1 cup, die niet in het museum staat, werden ze door de suppoost – na beloofd te hebben dat ze het niet verder zouden vertellen – meegenomen door gangen en deuren om daar vervolgens de echte beker te zien.

Ze voelden zich als prinsen behandeld.  "Prins Charles had het niet beter kunnen hebben"

Liverpool vs Queens Park Rangers
Joop, Niels en Olaf, Steenwijk

We kunnen terugkijken op een geweldig weekend in Liverpool. Het bezoek aan de wedstrijd Liverpool-QPR heeft een onuitwisbare indruk op ons achtergelaten. De unieke sfeer en beleving in het stadion, gepaard methet zingen van het legendarische ‘You’ll never walk alone’ voor de wedstrijd zorgden voor kippenvel. Ons hotel lag in het sfeervolle centrum en was meer dan uitstekend te noemen. Door de vele gezellige eetgelegenheden en historische bezienswaardigheden in de stad hoef je je er geen moment te vervelen. Bovendien is alles op loopafstand. Als kers op de taart liepen we na afloop van de wedstrijd QPR-sterspeler Wright-Philips tegen het lijf waarmee we op de foto zijn gegaan. Een geweldige afsluiter van drie topdagen. Een bezoek, met VI travel, aan Liverpool is een ‘must’ voor elke voetballiefhebber!