Lees hier de FC Barcelona ervaringen

Als officieel ticket partner van FC Barcelona bent u verzekerd van officiële entreebewijzen en de beste zitplaatsen. U bent bij ons dus op het goede adres voor een reis naar FC Barcelona! U kunt hieronder de ervaringen lezen van voetballiefhebbers die u al zijn voorgegaan naar FC Barcelona. Boek hier uw reis naar FC Barcelona of neem contact met ons om te kijken naar de mogelijkheden om een wedstrijd te bezoeken in Camp Nou.

FC Barcelona 2 - 0 Atletico Madrid
6 april 2019

Alles was goed geregeld ,we hadden prima plaatsen tijdens de wedstrijd .
Het goede hotel lag 10 minuten lopen van het stadion.
We hadden goed weer en een spannende wedstrijd met alles er op en aan.

Dus bedankt en we hopen de volgende keer met jullie naar Liverpool -Manchester City te gaan.

Vriendelijke groet,

Eric

FC Barcelona 2 - 0 Atletico Madrid
6 april 2019

Wij hebben echt een super reis gehad naar barcelona! naar de wedstrijd Barca - Atletico

- top retour vlucht met KLM

- goed hotel op een top loactie

- leuke wedstrijd met een 2-0 winst voor Barcelona.

Wij zien het zeker zitten om een volgende barcelona wedstrijd via jullie weer te boeken!

mvg, Rick

FC Barcelona 2 - 0 RCD Espanyol

30 maart 2019

Wij willen de organisatie van VI-Travel hartelijk danken voor de voorbereiding en uitvoering van onze trip naar Barcelona met als een van de hoogtepunten het bijwonen van de wedstrijd FC Barcelona – Espanyol waarin Messi de twee enige doelpunten maakte. Alles was prima verzorgd en we kregen de tickets voor de wedstrijd keurig overhandigd bij aankomst op vrijdagmiddag in het hotel.

Wij hebben uw organisatie reeds bij vrienden en kennissen aanbevolen en zullen dat zeker blijven doen!

Thea en Hans Blankert,Rotterdam

FC Barcelona 3 - 1 Rayo Vallecano

9 maart 2019

Goedemorgen,

Net terug van onze reis en we zijn al aan het plannen voor de volgende reis, dus hier mijn stukje.

FC Barcelona

Dit weekend bij de wedstrijd FC Barcelone- Rayo Vallecano geweest. Fantastische ervaring om de sterren van FC Barcelona

in het echt te mogen aanschouwen. Complimenten voor de organisatie van VI Travel. Een organisatie die doet wat ze zeggen.

Reisbescheiden en tickets voor de wedstrijd op tijd verstuurd zoals aangegeven. Hotel was prima in orde en ook de vlucht was prima geregeld. Na deze

positieve ervaring zijn we al bezig met het plannen van onze volgende reis. Ook deze zullen we via VI Travel boeken.

Groeten Richard

FC Barcelona 2 - 0 Internazionale
24 oktober 2018

In de herfstvakantie een heerlijke trip gehad naar Barcelona. Samen met mijn dochter enorm genoten van alle goeds wat Barcelona te bieden heeft.

Naast alle bezienswaardigheden, de gezellige terrassen, het heerlijke eten en het mooie weer is je Barcelona tripje niet compleet als je niet de ervaring hebt beleefd van een vol Camp Nou. FC Barcelona tegen Internazionale in de Champions League was echt de kers op de overheerlijke taart. Dit alles mogelijk gemaakt door de inzet en perfecte organisatie vanuit VI-Travel. Wij zeggen dan ook ‘muchos gracias’ tegen een ieder die dit mogelijk heeft gemaakt.

Groeten en zeker tot ziens,
Ron en Rosalie

FC Barcelona 5 - 1 Real Madrid
28 oktober 2018

Afgelopen weekend hebben wij genoten van een fantastische clasico in Barcelona. We hadden hier al lang naar uitgekeken. Toen we hoorden dat Messi niet kon spelen vanwege een blessure hadden we niet verwacht dat dit een wedstrijd zou worden met veel spectakel. Geweldig is het dan om te zien dat Barca ook zonder Messie een topwedstrijd kan spelen tegen een club als Real Madrid. De sfeer in het stadion was geweldig. Naast de wedstrijd hadden wij ook toegang tot de lounge waar je voor en na de wedstrijd wat kon eten en drinken. Ze hadden de zaal mooi aangekleed om mooie fotos te maken.

Ondanks dat het een regenachtig weekend was hebben we een super weekend gehad. De vlucht, het hotel en het overhandigen van de kaarten van prima geregeld. Hartelijk dank voor de goede service VI-Travel!

Groet,

Henk

FC Barcelona 0-0 Malaga CF
25 april 2017

Sven en Rick

Met behulp van VI-Travel een droom uit laten komen, het bezoeken van een wedstrijd van FC Barcelona. Ondanks de afwezigheid van Messi en Suarez een topweekend gehad. De service van VI-travel is zeer goed. Van het boeken tot het ontvangen van de kaarten, alles was super geregeld. De volgende reis zal naar een premier league wedstrijd gaan die we zeker weer bij VI-travel gaan boeken.

FC Barcelona 7-1 CA Osasuna
25 april 2017

Erik

Wij hebben de reis naar Barcelona en de wedstrijd van FCBarcelona als super ervaren. Het was echt een hele sportieve beleving en ervaring om wedstrijd van FCBarcelona mee maken. De binnenkomst in het stadion Camp Nou is al een ervaring op zich. En wanneer het in hele stadion het Barca lied word gezongen en ze ook nog eens met grote cijfers als 7-1 winnen is het in één woord geweldig! Daarnaast hebben we nog diverse typisch Barcelona bezienswaardigheden bezocht. Het was in één woord echt een onvergetelijke ervaring. Ook de reisbescheiden en e-tickets ten behoeve van de wedstrijd waren tot in de puntjes goed geregeld. Samengevat een reis waarbij alles perfect geregeld was.

FC Barcelona 2-1 Leganes
19 februari 2017

Marcel Roozendaal

Bedankt voor een fantastische ervaring. Ik ben samen met mijn twee zonen naar Barcelona - Leganés geweest.

Geweldige sfeer in een indrukwekkend stadion. Prachtplekken ter hoogte van de middenlijn in het stadion en we hebben Messi twee keer zien scoren. Het kon gewoon niet beter!

Alles was perfect geregeld. De reisbescheiden en de kaarten keurig van te voren ontvangen.

Netjes was ook de informatie over de stad Barcelona en handige tips voor het reizen met het openbaar vervoer in Barcelona.

Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

FC Barcelona 4-1 Espanyol
18 december 2016

Ronnie Weessies

We gingen in eerste instantie naar Barcelona omdat mijn neefje van acht een groot fan van de club is. Voor hem was het de eerste keer vliegen, dat was wel spannend, maar hij vond het geweldig.

Eerst hebben we van de stad zelf genoten, de Sagrada Familia bezocht, de Ramblas en binnenstad verkend, naar het Aquarium geweest en de Montjuich op gegaan. Daar hebben we het Olympisch stadion ook nog bekeken, plus een potje voetbal op een veld tegen de heuvel aan.

Camp Nou was zeer indrukwekkend, volgens mijn neefje tien keer zo groot als de Euroborg (waar zijn andere favoriete club FC Groningen speelt). De wedstrijd zullen we ons vooral herinneren om de acties van Messi en (in mijn geval) Iniesta. Vooral de 2-0, met die weergaloze solo van Messi langs vier man, was fantastisch, maar ook die pass van Iniesta waarmee hij Suarez lanceerde voor de eerste goal was briljant. Het bizarre is dat je bij dit soort acties als vanzelf opveert uit je stoel en begint te juichen, ook al ben ik niet per se een fan van de club. En ze maakten de trip op zich al de moeite waard.

Tim en Martijn

Vi-travel als eerst bedankt voor deze reiservaring! De plekken waren weer super! Plekken op de 2e ring rond de middenlijn. Helaas hadden we de pech dat Messi ziek was en Suarez geschorst. De wedstrijd was heel vermakelijk alleen ontbrak het aan scorend vermogen aan de kant van FC Barcelona waardoor de uitslag een 0-0 werd.

De vlucht en het hotel waren ook prima geregeld! Het hotel lag vlakbij het strand een ideale plek voor een ochtendwandeling! Wij hebben zeker genoten en zullen in de toekomst nogmaals een voetbalreis bij jullie boeken!

Marije

Wij zijn nu vier dagen terug van een fantastische reis naar Barcelona!

Eurowings heeft ons veilig heen en terug gebracht, hotel was prima en had een mooie centrale ligging, we hebben enorm genoten van de voetbalwedstrijd en de fietstocht is zeker een aanrader.

Ik zou deze reis zeker aanraden bij familie en vrienden!

FC Barcelona 4-1 Espanyol
18 december 2016

Ronnie Weessies

Tim en Martijn

Martin Hamelink

FC Barcelona 1-2 Real Madrid
2 april 2016

Anand Sukhai

Bedankt voor de geweldige service. VI travel verzorgt de voetbalreis op en top. Mijn persoonlijke reiservaring was geweldig. De wedstrijd ‘EL Classico” had door het overlijden van Johan Cruiff nog een extra impact. Ronduit indrukwekkend! Bedankt VI Travel en zeker voor herhaling vatbaar!

FC Barcelona 6-0 Getafe
12 maart 2016

Paul

Allereerst willen wij VI en VI Travel bedanken voor de gewonnen reis naar Barcelona - Getafe. Nadat we vernamen dat we gewonnen hadden keken we er steeds meer naar uit. En afgelopen zaterdag was het eindelijk zo ver. Om 07.15 vlogen we naar misschien wel de grootste voetbalstad van Europa, Barcelona. Eenmaal in ons mooie hotel aangekomen kregen we de wedstrijdkaarten en realiseerden we dat de wedstrijd toch steeds dichterbij kwam. Om 15.00 zaten we in het prachtige Camp Nou, het stadion liep steeds voller en voller. Om 16.00 was de aftrap, en Getafe werd helemaal van de mat gespeeld. We hebben genoten van 6 prachtige doelpunten, de eindstand was 6-0. Na de wedstrijd zijn we het centrum in gegaan en zijn we beland bij een aantal leuke kroegjes in de binnenstad van Barcelona. Op zondag hadden we nog tijd om alle hoogtepunten van de stad te bezoeken. Maandag vlogen we om 15.30 weer terug, dus 's morgens hadden we nog tijd om de stad in te gaan. Het was een zeer geslaagde en goed verzorgde reis. Bedankt!

FC Barcelona 2-1 Atletico Madrid
30 januari 2016

Bert en Max

Het afgelopen weekend was uitstekend. Een echte aanrader voor een “vader-zoon reis” naar een fantastische wedstrijd en een leuke stad.

Bedankt voor jullie uitstekende dienstverlening.

FC Barcelona 2-1 Atletico Madrid
30 januari 2016

Jens en Hans

Wij zijn afgelopen zaterdagmorgen met zijn tweeen afgereisd naar Barcelona om daar “de Match”zoals de locals ons vertelden tussen FC Barcelona – Atletico Madrid bij te wonen. We kwamen zaterdagochtend om 09.00 uur aan in Barcelona. Met de taxi vanaf het vliegveld naar ons hotel. Prinses Sofia Grand Hotel lag om de hoek van Nou Camp. Na onze spullen op de kamer te hebben achtergelaten zijn we de rest van de tijd tot aan de wedstrijd, die om 16.00 uur begon, de omgeving van het stadion lopend, wezen verkennen. Half 3 mochten we naar binnen om onze plaatsen op te zoeken. Prachtig uitzicht hadden we. Lange zijde 2e ring precies op de middellijn. Het was werkelijk een fenomenale belevenis! Meer als 94.000 mensen zorgde voor een supersfeer.

Barcelona won uiteindelijk met 2-1. Van het thuisfront kregen we een bericht dat Sierd de Vos een eetgelegenheid had aanbevolen voor familieleden die toch in Barcelona waren. Daar zat het helemaal vol, konden er echt niet meer bij, toen maar een ander tentje gezocht en onze avondmaaltijd genoten. Eind van de middag nog naar het strand geweest en daar gegeten. Al met al een super ervaring. Alles was zeer goed en compleet geregeld. De reisbescheiden waren erg compleet en gaven ons voldoende informatie. We hebben genoten! VI travel bedankt.

FC Barcelona 6-0 Athletic Bilbao
17 januari 2016

Willem & Rene

Afgelopen zondagavond via VI Travel de wedstrijd FC Barcelona tegen Athelic Club bezocht. Vanaf de geweldige zitplaatsen (Boca 001) hebben we genoten van een mooie doelpuntrijke wedstrijd. Messi heeft de gouden bal nog even geshowd. De volledige reis was vanaf begin tot eind prima geregeld. Goed hotel, kaartjes lagen klaar. Uitgebreide reisomschrijving met genoeg tips om de overige tijd te vullen. Bedankt VI-Travel, dit was de eerste en zeker niet de laatste reis!

Stefan en Tamara reiservaring Barcelona

FC Barcelona 1-0 Malaga
29 augustus 2015

Stefan & Tamara

Wij zijn vorige week met zijn tweetjes afgereisd naar Barcelona om daar een wedstrijd van FC Barcelona bij te wonen. Deze geweldige reis hadden wij gewonnen en ik moet toch even zeggen dat het supergoed geregeld was allemaal. We kwamen zaterdagochtend om 09.00 uur aan in Barcelona. We hebben de hele dag de tijd genomen om zowel lopend als met de Bus Touristic de stad te verkennen. ’s Avonds mochten we het stadion in en dit was toch echt wel een superleuke belevenis! Wat een mensen en wat een sfeer! We hebben ontzettend genoten. Barcelona won uiteindelijk met 1-0 van Malaga. Na de wedstrijd konden wij lopend naar ons hotel wat op 900 meter afstand van het stadion lag. De volgende ochtend hebben we vanaf het hotel de bus genomen naar het strand. Hier hebben we heerlijk ontbeten in het zonnetje. ’s Middags hebben we de stad nog weer even te voet bezocht en uiteindelijk zijn wij weer teruggegaan naar het vliegveld. Om 17.00 uur vlogen we weer terug. Het was echt een ongelofelijk leuke ervaring waarvoor we jullie willen bedanken. De reisbescheiden waren erg compleet en gaven ons alle informatie die we nodig hadden om onze weg te vinden. We hebben genoten!

Ayrton reiservaring Barcelona

FC Barcelona 1-0 Malaga
29 augustus 2015

Ayrton Tuijt

Bedankt voor de goede organisatie en reis. Ook de plekken in het stadion waren top, op tien meter van Messi af. Echt heel erg bedankt. Het was de eerste, maar zeker niet de laatste reis.